Justice Beaver

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ChronoMoogle
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Re: Justice Beaver

Beitrag von ChronoMoogle » 16. März 2016, 21:20

Es hat leider immer noch diesen "Amiga-Charme" über den sich die Geschmäcker streiten. Bei einigen sorgt das für Nostalgie, bei anderen (inklusive mir) wirft das leider den Gedanken "Jump N Run von der Stange" auf... Das Leveldesign wirkt kantig, die Charaktere wirken sehr kindisch und das Gameplay bietet keinerlei Innovation oder interressante Tweaks.

Aber um fair zu bleiben, für ein Homebrew sieht das Spiel schon ganz ordentlich aus und eventuell tut sich am Gameplay und Leveldesign ja noch was.
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Ramsis
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Re: Justice Beaver

Beitrag von Ramsis » 17. März 2016, 22:00

Rein optisch ...
snoer hat geschrieben:Bild

Bild
... und akustisch ...
Svambo hat geschrieben:




Titelmusik fetzt schon mal ....
... absolut nix für mich. :D

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Re: Justice Beaver

Beitrag von Svambo » 20. November 2016, 10:52

Leider nur Szenen aus der PC Version, aber man bekommt schon mal einen Eindruck... Hoffe sie arbeiten noch an der Musik... wiederholt sich ja doch sehr schnell... :roll:



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Re: Justice Beaver

Beitrag von Svambo » 15. Juni 2017, 00:02

Ich kann das Level langsam nicht mehr sehen, aber immerhin spielt das Ganze mittlerweile auf einem SNES ...



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Re: Justice Beaver

Beitrag von Svambo » 5. September 2018, 23:08

15 Monate später haben sie immerhin schon die Sprite-Kollision eingefügt ...


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Re: Justice Beaver

Beitrag von Svambo » 27. November 2018, 18:54

... und mal wieder ein neues Video ... Ich persönlich kann diesen Level echt nicht mehr sehen ...


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Re: Justice Beaver

Beitrag von snoer » 24. Februar 2019, 00:23

hier ist ein weiteres video von vor gut 2 Wochen:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e1jbbF0o5E

"We detected some collision issues in the beta testing, but we have addressed those. The game is getting close to completions, and here is an updated video showing a sample of each level, and comparing the game to the original Justice Beaver game. You can see how much it's changed. We need to still add some more enemies which won't take long, and we're addressing the swimming mechanic as well. Please ignore the white line that appears on the first stage at the top, that is the capture device causing that. It doesn't appear normally, just like the other levels.

We'll continue to keep everyone updated, and rest assured that we are dedicated to get this game done as soon as we can.

Thank you,

-The CollectorVision Games Team
"

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Re: Justice Beaver

Beitrag von Svambo » 3. Oktober 2019, 01:20

Grad rausgekommen ...



Here is an video showing the progress for Justice Beaver. Since the last update the programmer has been focusing on a lot of little details including the controls, ironing out the enemies, etc. We've got to make sure that the game is solid and handles well before we put into production. Once it's done it's done, and there is no patching. He had to step away for a bit to focus on some other things going on in his life, however he's back at programming Justice Beaver, and the next project for him is to fine tune the bosses and some complex enemies in the game.

The main engine at this point is complete for the game, and outside of the few tweaks, some complex enemies, and the boss, the game will be done. When this game is done, it will be the most advanced SNES homebrew to date, and we're excited how the game looks and plays so far. The underwater effect is particularly cool.

We 100% greatly appreciate everyone's patience, support, and understanding. We never anticipated that this project would have taken so long to complete and work on. It's been a challenge programming for the SNES (reason you don't see many new SNES homebrews), however we've learned a lot, and we're determined to see this game to the end, and release a game that we'll be proud of, and that you'll enjoy playing.

We'll continue to post updates (more frequantly) as we get closer and closer to the end.


... irgendwie habe ich das Gefühl die Textbausteine alle schon etliche Male in den vorigen Updates gelesen zu haben ...

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